Nově v nabídce E-motocykly

Elektrický invalidní a seniorský vozík SELVO 41000Li

 
  • 1 z 3
 

Čtyřkolový elektrický skútr Selvo 41000Li se liší použitým typem baterie a brzd. Všechny se ideálně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup apod. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově. Varianta s kvalitní lithiovou baterií (LiFePO4), která nabízí až 10x delší životnost a je možné ji vyjmout ze stroje a nabíjet zvlášť. Pokud plánujete cestování v desítkách kilometrů nebo chcete ušetřit na výměně baterií, volte tuto variantu. Brzdy jsou 2 pákové nezávislé, přední hydraulické kotoučové.

Tento model nemá automatickou brzdu.

Vozidlo je vhodné i pro držitele průkazu TP,ZTP a ZTP/P. K řízení elektrického vozíku nepotřebujete řidičský průkaz.

Elektrická čtyřkolka Selvo 41000Li se ideálně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup apod. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově.

Barva: červená

Dostupnost Na dotaz (1 ks)
Varianta
59 990 Kč    
Značka Selvo
Kategorie Invalidní vozíky
Záruka 2 roky
 

Elektrická čtyřkolka Selvo 41000Li je vlajková loď mezi elektrickými čtyřkolkami na trhu. Lze ji používat i pro pravidelnou jízdu v desítkách kilometrů na nabití. Dojezd na nabití až 55km je možné absolvovat pravidelně bez újmy baterií (na rozdíl od olověných).

Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo stroj v domácnosti. Hodí se pro seniory, osoby s hendikepem i zcela zdravé jedince dojíždějící několik kilometrů do práce. Vyniká zejména extrémně nízkými náklady na provoz i údržbu a to i proto, že životnost speciální lithiové baterie typu LiFePO4 bývá okolo 3000 až 5000 nabíjecích cyklů (mnohem déle než u Li-ion baterií). Většinou tedy slouží při dodržení základní údržby přes 10-12 let na stejnou baterii, což je unikátně dlouhá doba. Náklady na nabíjení se přitom obvykle pohybují jen okolo 0,1 Kč/km. Tato varianta s lithiovou baterií je tedy sice v pořizovací ceně o něco dražší, v dlouhodobém horizontu však bude nejlevnější, protože nebude nutné měnit baterie tak často. Rozdíl je až 10-násobně delší životnost baterie. Brzdy se aktivují ručně brzdovými pákami na řídítkách podobně jako u běžných skútrů. Tento model nemá automatickou brzdu, ale přední brzdy jsou velmi účinné hydraulické kotoučové a stačí tak menší síla při tlaku na páčku brzdy.

Tento vozík je uzpůsoben pro potřeby osob se zdravotním postižením.
Pomocí páček na řídítkách volíte rychlost pojezdu, dále máte možnost max. rychlost omezit potenciometrem.
Dobíjení je řešeno běžnou 230V nabíječkou, která je součástí balení.
 
Vozidlo je vhodné i pro držitele průkazu TP,ZTP a ZTP/P.
  
Elektrický vozíček nemá SPZ ani STK, tedy nelze  sjednat povinné ručení, ale lze u pojišťovny sjednat pojištění na škody způsobené Vámi druhé osobě (majetku).
 

Tříkolový elektrický skútr Selvo 31000Li je dopravní prostředek 21 století. V minulosti používané hlučné a nákladné mopedy nyní střídají elektro skútry.

Čtyřkolky Selvo se nabízejí v různých variantách motoru, baterie a brzdy pro různě zdatné uživatele a různou životnost baterií. Vždy však s výjimečným silovým převodem, který hbitě a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i ve velmi kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky. Pro méně zdatné osoby lze jednoduše snížit maximální rychlost a stroj se tak stává bezpečným i pro ty, kteří se jinak bojí jízdy na jakémkoliv vozidle. Nevadí, že neumíte jezdit na kole, nemusíte držet rovnováhu. Stabilitu zajišťuje široký rozchod zadních kol, kvalitní odpružení a pneumatiky. I tak ale bez problému projedete běžnými dveřmi o šířce 80cm. 

Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově i v provozu. Vozidlo je certifikováno jako jízdní kolo a v provozu se tak pohybujete jako cyklista se všemi povinnostmi a náležitostmi, které pro cyklisty platí. Výbava jako je zamykatelný úložný box a odkládací prostor na drobnosti jistě také přijdou vhod každému uživateli, ať už na nákup nebo výlet.

Věnujte pozornost stavu baterie a nenechávejte baterii úplně vybít. Pokud není vozík používán po dobu 30 dnů, nabijte a uskladněte baterii na suchém místě nad 10°C (při pokojové teplotě).

Každých 30 dnů baterii nabijte, jinak může dojít k nevratnému poškození baterie, které nepodléhá záruce. 

Záruka na baterii jako takovou jsou 2 roky, na kapacitu baterie pak 3 měsíce. 

Životnost baterií může být až 3 roky dle zacházení uživatelem.

* Dojezd na nabití je orientační hodnota úplného maxima při nové baterii a ideálních podmínkách. Mezi všemi výrobci je zvykem uvádět tuto maximální hodnotu, reálný dojezd je však kratší vlivem kopcovitosti terénu, zatížení, akcelerací, teploty a také kondice baterie.

*Baterie je potřeba chápat jako spotřební materiál výrobku, který je nutné po spotřebování vyměnit. Doba spotřebování přitom vždy závisí na údržbě a zacházení s baterií. Zejména platí, že čím méně se baterie vybijí, tím mají delší životnost v počtu cyklů.

*Olověná baterie tak může mít 1000 cyklů, ale třeba i jen 100 nebo méně. 

*Nejdůležitější rady k olověným bateriím jsou:

1.) nabíjet ihned po sebemenším vybití a to do plna

2.) co nejméně vybíjet, nikdy víc než 80%

3.) balancovat baterie vždy po větším vybití (rozhodně pokud je pod 50%), tedy vyrovnávat hladiny jednotlivých baterií uvnitř stroje. K tomuto je ideální automatický balancér, který vyrovnává baterie automaticky a stále. 

Tento odstavec neplatí pro modely s lithiovými bateriemi.