Nově v nabídce E-motocykly

Elektrický invalidní a seniorský vozík SELVO 41000EB

 
  • 1 z 3
 

Čtyřkolový elektrický skútr Selvo 41000EB se liší použitým typem baterie a brzd. Všechny se ideálně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup apod. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově. Varianta s automatickou (elektromagnetickou) brzdou. Zabrzdí, když pustíte "plyn", i když nepoužijete páčku brzdy. Necouvne při rozjezdu v kopci. Celkem 3 nezávislé brzdy.

Vozidlo je vhodné i pro držitele průkazu TP,ZTP a ZTP/P. K řízení elektrického vozíku nepotřebujete řidičský průkaz.

Čtyřkolový elektrický skútr Selvo 41000EB se ideálně hodí k návratu do aktivního života i k dojíždění do práce, na nákup apod. Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově.

Barva: červená

Dostupnost Skladem (1 ks)
Varianta
59 990 Kč    
Značka Selvo
Kategorie Invalidní vozíky
Záruka 2 roky
 

Elektrická čtyřkolka Selvo 41000EB je osazena 1000W motorem s převodovkou do síly. Elektřinu uchovává soustava 5 speciálních trakčních gelových olověných baterií. Dojezd až 48 km* na nabití. Pro pravidelné nájezdy přes 10 km doporučujeme přiobjednat balancér baterií, který výrazně prodlouží jejich životnost. Baterie nelze uživatelsky vyjmout nabíjení probíhá připojením nabíječky do stroje.

Brzdy jsou u tohoto modelu 3 nezávislé, z nichž jedna je automatická (elektromagnetická) brzda, která vozík zastaví při puštění akcelerátoru (plynu). Výjimečně ladně a bez couvnutí se rozjedete také v kopci, kde vás tato brzda doslova "podrží" než přidáte "plyn" a rozjedete se. Vozík je ale vybaven i dvěma dalšími brzdami, které se ovládají pákami na řídítkách. Umožní vám tak zastavit s mnohem kratší brzdnou drahou a také kola okamžitě zablokovat. Všechny tyto 3 brzdy jsou nezávislé, proto je i v případě závady zachována maximální bezpečnost.

Tento vozík je uzpůsoben pro potřeby osob se zdravotním postižením.
Pomocí páček na řídítkách volíte rychlost pojezdu, dále máte možnost max. rychlost omezit potenciometrem.
Dobíjení je řešeno běžnou 230V nabíječkou, která je součástí balení.
 
Vozidlo je vhodné i pro držitele průkazu TP,ZTP a ZTP/P.
  
Elektrický vozíček nemá SPZ ani STK, tedy nelze  sjednat povinné ručení, ale lze u pojišťovny sjednat pojištění na škody způsobené Vámi druhé osobě (majetku).
 

Čtyřkolový elektrický skútr Selvo 41000EB je dopravní prostředek 21 století. V minulosti používané hlučné a nákladné mopedy nyní střídají elektro skútry.

Čtyřkolky Selvo se nabízejí v různých variantách motoru, baterie a brzdy pro různě zdatné uživatele a různou životnost baterií. Vždy však s výjimečným silovým převodem, který hbitě a plynule reaguje na otočení rukojeti s ovladačem výkonu a to i ve velmi kopcovitém terénu nebo při rozjezdu z křižovatky. Pro méně zdatné osoby lze jednoduše snížit maximální rychlost a stroj se tak stává bezpečným i pro ty, kteří se jinak bojí jízdy na jakémkoliv vozidle. Nevadí, že neumíte jezdit na kole, nemusíte držet rovnováhu. Stabilitu zajišťuje široký rozchod zadních kol, kvalitní odpružení a pneumatiky. I tak ale bez problému projedete běžnými dveřmi o šířce 80cm. 

Díky designu připomínajícímu motocykl si budete připadat důstojně a stylově i v provozu. Vozidlo je certifikováno jako jízdní kolo a v provozu se tak pohybujete jako cyklista se všemi povinnostmi a náležitostmi, které pro cyklisty platí. Výbava jako je zamykatelný úložný box a odkládací prostor na drobnosti jistě také přijdou vhod každému uživateli, ať už na nákup nebo výlet.

Věnujte pozornost stavu baterie a nenechávejte baterii úplně vybít. Pokud není vozík používán po dobu 30 dnů, nabijte a uskladněte baterii na suchém místě nad 10°C (při pokojové teplotě).

Každých 30 dnů baterii nabijte, jinak může dojít k nevratnému poškození baterie, které nepodléhá záruce. 

Záruka na baterii jako takovou jsou 2 roky, na kapacitu baterie pak 3 měsíce. 

Životnost baterií může být až 3 roky dle zacházení uživatelem.

* Dojezd na nabití je orientační hodnota úplného maxima při nové baterii a ideálních podmínkách. Mezi všemi výrobci je zvykem uvádět tuto maximální hodnotu, reálný dojezd je však kratší vlivem kopcovitosti terénu, zatížení, akcelerací, teploty a také kondice baterie.

*Baterie je potřeba chápat jako spotřební materiál výrobku, který je nutné po spotřebování vyměnit. Doba spotřebování přitom vždy závisí na údržbě a zacházení s baterií. Zejména platí, že čím méně se baterie vybijí, tím mají delší životnost v počtu cyklů.

*Olověná baterie tak může mít 1000 cyklů, ale třeba i jen 100 nebo méně. 

*Nejdůležitější rady k olověným bateriím jsou:

1.) nabíjet ihned po sebemenším vybití a to do plna

2.) co nejméně vybíjet, nikdy víc než 80%

3.) balancovat baterie vždy po větším vybití (rozhodně pokud je pod 50%), tedy vyrovnávat hladiny jednotlivých baterií uvnitř stroje. K tomuto je ideální automatický balancér, který vyrovnává baterie automaticky a stále. 

Tento odstavec neplatí pro modely s lithiovými bateriemi.